kivitoannesii Dokuz aylık olduk sürekli ağlıyor asla yemek yemiyor mama içmiyor gerçekten çok yoruldum 3 4 gündür ekrana sığınıyorum sırf karnı doysun diye kendimi çok kötü hissediyorum izleyerek içiyor mamayı benim gibi yapan var mı Allah aşkına
Aslananne1 kivitoannesii ben yaklaşık 9. Aydan beri öyle yapıyorum şuan 17 aylık hala aynı yoksa ne yemek yer ne mama içer aşırı istahsiz bi çocuk kilosu da az ekran dan önce aç ta bıraktım sonra yer diye yok 1 gün boyunca sadece bir tane salatalik yiyerek uyuduğunu bilirim koskacaman 24 saat mecbur ekran acıyorum bizde öyle büyüdük bi sorun yaşamadık küçük kardeşim de öyle buyduu televizyon karşısında kalkmazdi çok şükür şuan konya selcuklu üniversitesinde hukuk okuyor 🧿🙏 gelişiminde bi problem olmadı yani onu demek istiyorum