Gündüz her istediğinde emziriyorum . Bazen 1 saat sonra bazen 2 saat sonra. Paşanın keyfi nasıl isterse yani 😅 geceleri de uyanmazsa 4-5 saat sonrası için alarm kurarak emziriyorum. Çoğu zaman Kendisi alarmdan önce mızırdanarak ve elini emmeye çalışarak açım ben sinyalini veriyor öyle emziriyorum. 2-3 kez uyanıyor gece