Menekse16 bugün yaptık 3 tane vurdular ilkinde güldü ikinci de kadının eline vurdu 3. Aşı bacaktan ay bi ağladı çığlık attı kucağıma aldım yarı cıplak donunu giydiremedik hemen sakinleşti odadan çıkmamı istedi böyle parmakla dışarıyı gösterince çıktık öyle valla inşallah sakin geçer. Akşam da rahat uyudu halsizleşti ama ateş vs olmadı takipteyim ateş olursa diye