Merhaba arkadaşlar 5. Haftalık bebişim var 3 gündür bir garip hallerde emerken emmek istiyor iki çekip ağliyor 🙏 tok mu aç mı gazdan mı atak haftasından mı çözemedim artık 🥺🙏 ama saatlerdir bu şekilde biraz emiyor sonra emerken ağlıyor 🥺 neyle doyuyor bu çocuk toksa çişinide yapıyor