Minmini Arkadaşlar, bebişlerinizi ne kadarlıkken kucağınızda yıkayabildiniz yani birlikte duş almak gibi. Şu anda 3,5 aylığız. Kovaya su ayarlayıp yıkıyorum. Akan suyun altında yıkamaya ne zaman başlayabilirim?
Annekizz_ Minmini kızım 14 aylık uzun zamandır beraber duş alıyoruz oturmaya başlamışmiydi başlamamışmiydi hatırlamıyorum malesefff. Ama hiç bişey olcak diye korkup yapmaktan vazgeçmeyin ilk yaptığımda korktum düşer mi bişey olur mu diye ama kızımda çok sevdi 🥰 duştan su tutup emziriyorum o istedikçe şimdi büyüdüğü için istediğinde kendi yapışıp keyif yapıyor 😍
Nacafa Minmini ben bir yaşına yakın banyoda yıkamaya başladım ama illaki bir banyo küveti yada leğen gibi bir şeyin içinde yıkıyordum, şimdi 1,5 yaşında yeni yeni banyoya çıplak ayağıyla basıyor kayar diye bu güne kadar cesaret edemedim
niluna Minmini ben 2 aylıktı başladım kucağımda suyun altında yıkamaya şuan 2 yaşında artık suyun altına sadece onu sokuyorum yere kaydırmaz serip duşun altında yıkamak çok kolay ama çokta tehlikeli çok dikkatli olmak gerekiyor 🥰
arttevhide Ben 3 haftalıkken kucağımda yıkamaya başladım benim tenimi hissedince banyoyu çok sevdi o şekilde
MinikPandam_ Minmini o çok zor valla ya tek başına daha zor hemde. Su birden ısınıp soguyorsa daha fena. Büyüdükçe çok hareketli de oluyorlar tutması çok zor kayabilir. Ben kovaya suyunu hazırlayıp banyo taburesine oturtup yıkıyorum. Sizin kadarken kendi kuvetinde babası tutardı ben yıkardim.
Gmzkyr Minmini 2 aylıktan beri banyoda yıkıyorum. Banyo aparatı yazarsanız çıkan bir aparat var ucuz birşey ona yatırıyorum. Kendimde tabureye oturuyorum 8 aylık olduk. Çok rahat ettim onla yıkandığımda oluyordu
TazeAnneElmas Bende küvette 2-3 kere yıkadım sonra kucağıma aldım beraber yıkandık. Ben kaymasın diye bacağımın üzerine zıbınını örtüyorum sonra bacağıma yüz üstü yatırıp yavaş yavaş yıkıyorum ama kovaya su alıyorum ben. En son havlusuna sarıp eşime veriyorum oda giydiriyor ben çıkana kadar. Bazen cesur olmak lazım her anın tadını çıkartmak lazım düşünmeyin çok
Alimenur0 Minmini 2 haftalıkken beraber girdik duşa evet kayar diye insan endişe edio ama çocuklar suya alışıyo anne kucağı olduğu için mesela ben suyu açıyorum o sırada üstünü çıkarırken farkediyo hareketleniyo heyecanlanıyo şuanda 4 aylık suyun altında sadece ilk banyo yaptırdığımızda ilk suyla tanıştığında ağladı onun harici hiç ağlaması olmadı çok şükür
Minmini Herbirinize çook teşekkür ederim 🥰 ben de istiyorum çok dikkatli bir şekilde deneyeceğim olmadı dizimde yıkamaya devam🫣