ayzagzm Merhaba kizlar 2 ay önce sezeryan doğum yaptım yaklaşık 2 hafta önce ara ara kanamaları oldu kanamalar kesildikten sonra normal adet oldum adetim bitti 3 gün oldu ama bugün tekrar yine az kanamam oldu sizede oldumu normalmi bu durum
Hande12345 ayzagzm bende bu kadar uzun sürmedi ama normal mi bilemeyiz doktora sormanız lazım belki normaldır
Yasse1208 ayzagzm merhana ben doğum yapalı 6 ay olacak 10 gün sonra ama bu ay ilişki sonrası lekelenmelerim oldu, doktor size ne dedi acaba