elifmihra112_ Kızlar evolvıa rp1 kullanan varmı biz doymuyor diğer mamalarda kolik falan derken doktor tavsiyesiyle bu mamaya geçtik ama sanki hiç kilo aşımı yok gibi çocukta sizde nasıldı
nurisik Benim kızımdada inek sütü alerjisi var ve doktorumuzun önerisiyle uzun zamandır Evolvia RP kullanıyoruz. Memnununuz. Bu mamaya başladıktan güzel kilo aldı. İştahı da çok iyi ve ishal, ciltte kızarıklık gibi alerjik belirtileri hiç yaşamıyoruz.