seymaaras Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 1.5 aylık. Yüzü çok kötü oldu. İsilik oldu hep. Küçük küçük nokta gibi. Benim suratımda var sivilce. Acaba benden mi geçiyor? Yada rezene veriyorum o mu yapıyor? Bunu yaşayan var mı? Çare buldunuz mu?
Gunsenin seymaaras evet bende yaşadım doktor tavsiyesi ile bir ilaç kullandım sadece 3 gün kullanacaksın dedi ben 3 gün Bile kullanmadım geçti eğer isterseniz ilacın ismini söyleyebilirim
ikizerkekannesi seymaaras benim bebekler 2 aylık sizin dediğiniz gibi nokta nokta oldu yanağı dokununca sert ve pütürlü ve kızarık doktora sorduğumda dış etkiler öpme salya sakal bunlardan olur dedi
Busraa15 seymaaras bizde de vardı çok kötü oldu hatta yanık gibi mustelanın stelatopia diye bi cremi var onu aldım hemen geçiriyor kuru ciltte çok çıkıyor
seymaaras 1bocek1cicekannesi Bende acaba ben öptüğüm için mi oluyor diye düşünüyorum. Benim stres kaynaklı sivilcelerim var ağız bölgemde. Acaba bundan dolayı mı🤦🏼♀️
seymaaras ikizerkekannesi Evet. Benim doktorum da cildi dış dünyaya uyum sağlamaya çalışıyor dedi ancak insan ister istemez endişeleniyor🤦🏼♀️
Serracik Busraa15 balm olanını yoksa krem ini aldınız 2 tane var acaba hangisi kullandığınız bende Alicam da
Serracik Peki kızlar iyileşmesi için ne kullandınız benim kızımda da oldu Dr atopik cild geçer dedi ama bişi vermedi mustelami yoksa bepantol mu Bioderma mi bilemedim hangi atopik nemlendiricisi kullansam kullanan var mı