Bizim uyku düzeni çok kötü.gündüz top patlatsan duymaz gece de en ufak harekete uyanır.akşam 9-12 arası 1 saat uyuyo sonra gece 2 ye kadar ne yapsak uyumuyo. 2 den sonra uyuyo 5 buçuk -6 gibi acıkıp uyanır, emip uyur. 8 buçuk gibi acıkıp uyanır , emip uyur. Öğlene kadar uyur .4 aydan sonra b düzen tuttururum inşallah