Papatya5801 Oğlum 14 aylık olacak mandalinayı çok seviyor günde 2-3 adet veriyorum ama versem daha da çok istiyor siz kaç adet veriyorsunuz gaz yapar diye korkuyorum valla
Asym33 Papatya5801 Çok fazla verme canım asitli olduğu için midesini rahatsz eder hemde pişik yapar bizimki 18 aylık eğer mandalina büyükse bir tane veriyorum küçükse iki tane
kahvepres Papatya5801 ah sorma bizimkide 8 aylık bildiğin saldırıyor vermediğin zaman ağlıyor mecbur babası veriyor hepsini