SahinE 3 aylık kızım var her uyuyup açıklığında 60 cc ye 2 kaşık mama 90 cc ye 3 kaşık mama yapıyorum doğrumu yapıyorumm bilemedim kutunun arkasında 3,4 aylık bebek 5 kaşık 180 cc diyor ama Benim kızım en fazla 90 içiyor
emine2018 SahinE aynı mamayı kullanıyoruz canım bende senin gibi yapuyorum ama kızın az içiyor gibi Benim bebeğim 36 günlük 60 cc içiyor ama ölçüleri bende seninli gibi yapıyorum
TZA SahinE evet doğru yapıyorsunuz arkasındaki önemli değil doktorunuzun ne dediği önemli kilo durumuna göre o karar versin bizimde 3 ay sordum geçen gün 3 saatte bir 120 ver dedi . En fazla 90 ise doyuyor o zaman
Ercanekininannesi Bencede az benim oğlum 38günlük 60cc içiyodu doymamaya başladı bi kaç gündür 90cc veriyorum. Arkasında yazanda çok fazla ama 120yada 150vermeniz gerekir herhalde. Kilosunu 56ya bölün bi öğünde yemesi gereken miktar çıkıyo
Ayazzz Bebeğim 27günlük karnı cok acsa 90cc yapıyorum iciyo bazen beni emdiğinde sütüm yeterli gelmediğinde de 60cc yapıyorum. Bizde hipp kullanıyoruz kutuda haftamıza göre yapmıyorum bende