Kızlar merhaba bir buçuk aylık bebeğim var anne sütüyle besleniyor güne 6 da başlar emziriyorum ama gazını çıkaramıyorum bebeğim uyukluyor ve dik durmuyor kıvırıyor kendini asla çıkmıyor gazı neyse çıkmayınca yatırıyorum 9 gibi yine uyanıyor emziriyorum yine gazı çıkmıyor 🙄 gündüz rahat çıkıyor bildiğiniz kolay bir yöntem var mı sabah uygulayabileceğim