kucukmucizemsin3587 başlıktan da anlaşıldığı üzere kızlar 6 aylık bebeğim var sadece anne sütü alıyor yavaştan ek gıdaya geçsem mi sizce ve neyle başlamam gerekli
kiminoykusubu_ Çişli bezde azalma yoksa sütün yetiyordur tabii ki. Zaten ek gıdada tadım olarak başlayacaksın doyurmak için değil. Eğer alerjik bir bebek değilse ev yapımı yoğurt ile başlayabilirsin.