18 aylık kızım çok aksi her şeyi kendini yere atıp dakikalarca ağlıyor sürekli onunla ilgilenmemi istiyor is yaptirmiyor ilgilenmediğim zaman yine bir şey çıkartıp ağlıyor ağladığı şeyler Mesela örnek veriyorum mama sandalyesine ayakta durarak yemek yemek istiyormuş buna izin vermediğim için kendini yere atıp ağlıyor yemek yerken yemekleri hep etrafa sağa sola atıyor en rahatsız olduğum şey de bu Bunlardan nasıl vazgeçirebilirim var mı Fikir verin Çünkü çok bunaldım Evim sürekli dağınık 😔