2 gün önce aldırdım üniversite araştırma hastanesinde. Açıkçası hem özeldeki doktorlar hem internet yorumları beni çok korkutmuştu. Ama hiç denildiği gibi değildi. 5 dk sürmedi. Anestezi almadan yaptırdım. Azıcık ağrıdı, adet olmaya yakın hissetiğiniz ağrı tarzı, biraz da sonrasında kanadı hepsi bu. Geçmiş olsun.
Not: Normal doğum yapmış biriyim. Alttan muayenelerde pek ağrım olmaz, smir aldırırken de sorun yaşamadım. Ağrı eşim biraz yüksek olabilir. Sizde böyle biriyseniz ve doktorunuz da anesteziye gerek yok diyorsa dinleyin derim.