Sunlight Hope77 Adetime 5 gün kala ilk hamileliğimi, 3 gün kala da 2. Hamileliğimi öğrendim. Normal kaset testti erken gebelik değildi
mormenekse12 erken gebelik testiyse adete üç gün kala çıkmıştı bende, normal kaset ise gecikme günü yaparsınız
Sunlight Hope77 Tabi tabi, eğer varsa çıkar. Çok nadir geç döllenme felan olursa çıkmıyo ama o da dediğim gibi nadir bi olay
Hope77 Sunlight aslında hamile olacağımı pek sanmıyorum 2 yasındaki oglum tüp bebek ama adetim hiç gecikmezdi hep düzenli olurdu emzirdigim halde.. sadece 4 ve 8 gün önce bi damla leke geldi araştırdıgımda yerleşme kanaması olabilir diyor bi umutlandım…
Sunlight Hope77 Olsun hiç belli olmaz benimde bi arkadaşımın ilk bebeği tüp bebek ve 2. Bebeğine ilki 6 aylıkken hamile kaldı🤗 Olabiliyor, hayırlısı. Test yaparsanız haber verirsiniz