26 yaşında 2 kızım var . 130 kg. 178 boy .
Son çarem tüp mide . Hayatım hep diyetle geçti 3 -5 kg verip sonra geri aldım . Yemek yemegı çok seviyorum hayatım yemeğe odaklı sankı . Tokluk hissim yok . Diyete başlıyorum canım sıkılıyor yada birine kızıyorum sinirimi yemekle anlıyorum. Gece yatarken sabah ne yesem diye hayal ediyorum . Kahvaltıda akşam yemegını düşünüyorum . Böyle birisi tüp mide olurda kilo verebilir mi ? Yoksa eski haline geri mi döner