Merhaba anneler. Biraz durumdan bahsetmek istiyorum. Kızım ıkı uyku yapıyor biri sabah 8.30 bir saat bazen on bes dk su an o uykuyu sılecek gibi neyse oglen uykusuda 12-1 de ıkı saatlık bır uyku akşam 6-6 bucuk gibide gece uykusu için yatıyor. Bu saat cokmu erken yoksa normal mi? Ve eğer o saatte dısarıdaysak ve gece uykusuna dısarına geçtiyse tüm gece de uyku bölünmesi yasıyor. Aynı zamanda uykusu geldıgınde ağlama moduna geçiyor her seferınde ta ki uyku için uyutmaya baslayana kadar. Benım gibi bu sekılde yasayan oldu mu? Merak ediyorum :)