Kızım 21 aylık. Geceleri ara ara çığlık atıp bağıyordu uyku terörü diye düşünmüştüm hep. Dün gece çığlık kıyamet koptu yine. Sonra oturdum sabaha kadar düşündüm. Dün akşam saatlerne doğru köpek havlamasından cok korkmuştu kucağıma filan gelmişti titremişti. Sonra baska zaman icin bi kaç şey daha hatırladım. Yani gün icinde bişeyden korkuyorsa gece mutlaka çığlık çığlığa uykusunda ağlıyor. Bu olağan bir durum mu sizce?