bnmyavrm Kızlar sabah uyannca gözlerimiz şişer ya bebeğimin de aynıydı sabaha uyammca uyumaktan sışmis ama hala düzelmedi normal mi sizce ?poposunda aşırı pişik oldu hafifte kabız .acaba birsey mi dokundu diye düşündüm .3u birden olunca
bnmyavrm semaa94 ilk kez böyle oldu bizimde .uykudan uyandı ama şişliği öğlene doğru geçti canm yanı azaldı biraz .birsey dokunmus olabilir diye düşünüyorum çünkü aşırı derece pişik oldu bide kabızlık başladı