Defnesare15 beyaz gurultu acıyorum kucağımda yada yatagında saclarını oksayıp ninni soyluyorum uyuyor ama ıste benım kokuma aşıstıgı ıcın gece uyanınca ılla gerı uyumak ıcın ya emmek istiyor ya da kucak istiyor dalabilmek için… Nasıl duzene sokup desteksiz uyumaya alıstırıcam bilmiyorum cok aglıyor alıstıgı sekılde uyıytmayımva bende kıyamıyorum yine alıyorum kucaga… Peki siz nasıl uyıtuyorsunuz