emilia emine5668 Ben tutmadım, cünkü emzirdiğim için yemek yemediğimde anında tansiyonum düşüyordu. Şuan bile kahvaltı yapmadım diye gözüm karardı eşim koltuga zor oturttu
livanurvealpinannesi61 emine5668 bebeğiniz daha çok küçük sütü etkiliyor emzirirken uzmanlar önermiyor.
annedemir bebegim daha cok kucuktu tutmadim riske atmamak icin ozellikle su acisindan yemekten ziyade.
emine5668 annedemir aynen bende o yuzden korkuyorum bi gun suyu az icince sanki hemen azaliomus gbi gelio
emilia emine5668 zaten sütümüzün en büyük kaynağı su, bu nedenle susuzluk riske atmak gibi geliyor bana ama bilmiyorum