balbadem48
Merhaba, evet çok şükür oldu. Günde 2-3 defaya çıktı hatta. Çok ilgilendiler sürekli kontrole çağırdılar. Bağırsakta gelişim geriden geliyor olabilir başka bir sorunu yok dediler. Ek gıdada kontrollu gittik. Mesela brokoli soğan vs gibi gaz yapan yiyecekleri biz 2 ay kadar geç verdik. Kısa bir sürede ilaç krem vs kullandık çok şükür bitti geçti gitti.