Bir hafta önce oğlum kızamık aşısı oldu ama ondan sonra o kadar huysuz bir bebek oldu ki üstüne burun akıntısı hapşırma öksürük bide üstüne döküntüler nedir bunlar Allah aşkına başına gelen var mı ? Normal mi bunlar ? Geceleri uyumaz oldu gündüz uykusu da kalmadı . Birazdan hastaneye gideceğim