Kızlar 3 ay 19 günlük kızım var kolik bebekti laktoz enzimi ve gaz damlalariyla baya azalmıştı gazı hatta yok denecek kadar azdı yaklaşık 1 aydır ara ara kasilarak çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor ve sakinleşmek bilmiyor çok zor sakinleştiriyorum 2 günden beri yaklaşık 10 kere oldu dün akşam kucağımda uyutmaya çalışıyordum birden ayaklarını karnına çekti ve çok acı bir şekilde ağlamaya başladı 1 2 saniye nefessiz kaldı mosmor oldu doktora götürüyorum bir şey yok diyip yolluyorlar başına böyle bisey gelen varmi inanın ne yapacağımı şaşırdım elim ayağım birbirine dolanıyor