Kızlar yeni ek gıda dönemine geçtik tabi kakalar bildiğimiz değişti 🤦🏻♀️ şimdi 3 günde bir kaka falan yapıyor ama birz katılaştığı için zorlanıyor bugün altını açtım bacaklarını havada tuttum yapmasına yardım ettim. Şöyle ki ilk hafif katı kıvamda kaka uzun şekilde geldi arkasından sulu geldi ve bildiğimiz yemyeşil buraya atmak doğru olmaz diye düşündüm resmi internette araştırdığımda yeşil kaka normal demir tüketimide yapar diyor ama emin olamadım?