denizprenses1912 ilk oğlumu öyle büyütmüştüm özellikle kış bebeği olunca o ıslak mendil soğuk ürpertir diye kıyamayıp üşenmeden sıcak su+ pamuk. İkinci bebeğim yaz bebeği,molfix izotonik sulu kullanıyorum mavi olanını ,kokusu bile yok ben çok memnunum koli koli alıp tüketiyorum,soğuk gibi gelince koluma koyup ya da avucumda azcık ılıtıp kendi vücut ısımla,öyle kullanıyorum😇