Cocukgelisimcimomy Katarss ahahah bende bunu duymuştum bazı sütler besliyor diye 🥴 ama dökülür bence bebeklik tüyleri benim dayımın kızı tüy yumağı olarak doğdu 4-5. Ay gibi dökülme başladı