Kızlar ensemde saçlı bölge de bi yerde egzama var doktora gittim bi krem bide şampuan verdi ama geçmedi kabuk oluştu kaşıntı oluyor bende kaldırıyorum o kabuğu zaten kaşıntıdan kalkıyor sonra rahatlıyor ama yine oluyor
Başına gele varsa ne yPtı acaaba