Bebeğim bu aya kadar ne biberon aldı - 4 farklı marka aldım . Ne mama aldı - tüm markaların tüm çeşitlerini aldım istisnasız . Ne sağdığım sütü içti . Hadi dedim bunları aşarız . Şimdi tadım yapıyorum çok şükür her şeyi yiyor ama herşey gaz yapıyor , kilo aldırabilecek neler yediriyorsunuz ?