Yenidoğan bebekler günde kaç defa kaka yapar ishal gibi görünüyor normali bumudur merak ettim tecrübesizim ve bağırsakları ses çıkararak dışkılama oluyor gürültülü sesler geliyor lütfen merak ettim aydınlatın beniii çok veya az yapması normal mi normali nedir