Roza49 Dünden beri burnu dolu dolu normalde akıntı yok ama ağladıkça akıyor sürekli hapşırıyor var mı öneriniz ne yapabilirim serum fizyolojik alıp onunla burnunu yıkayacağım bugün eczaneler bi açılsın ama onun dışında yapılacak bişey var mıdır acaba
Azragunes Roza49 benim kızımda 6 aylık aynı durumdayız akıyor sürekli hapşırıyor 😢 ıhlamur yapıp vericem bugün 2-3 kaşık ben de içecem sütten de geçsin diye. Emziyorsanız öyle yapabilirsiniz
Azragunes Roza49 serum fizyolojik ve aspiratörle temizleyin rahatlatır onlar bi süre. Akmazsa kaşıntısı da geçer inşaallah