Merhaba anneler, oğlum 3.5 yaşında bu sene kreşe başladık, çok güç bela alışmaya başladık, ama ta alıştı derken sürekli hastalanıyor, eylülden bu yana sürekli hastayız, bir hafta gidiyor bir hafta hastalanıyor evde kalıyor, iyileşince sadece bir hafta gidiyor diğer hafta tekrar öksürük, burun akıntısı , 10 aylık kızım var ona da geçiyor, üçümüz
de kısır döngü gibi sırayla hastalık geçiriyoruz, acaba bu durumu yaşayan ve bunun için bi önlem ala bilen varmı? Nasıl koruya bilirim hastalıklardan onu