Arkadaşlar kızım zayıf diye yemek konusunda falan zorladım ve besin reddi oldu yani ağzına ne geliyorsa atıyor doktor besin reddi dedi ve zorlama dedi ama ben de daha da zayıflayacak diye içim içimi yiyor ve korkudan zorlayamıyorumn Allah aşkına akıl verin ne yapmam lazım ???