Bir aylık bebeğim ilk iki üç hafta 2 saatte 1 mutlaka kalkıp emziriyordum uyuyorsa uyandırıyordum ama özellikle bu son bir haftadır uyumuyor doğru düzgün beş 6 saatin sonunda uyuyunca da 2 saat sonra tekrar kaldırmak istemiyorum 4-5 saat uyuyor uyku öncesinde de zaten 2-3 tur emdiği için kaldırmıyorum siz nasıl yapıyorsunuz yanlış mı yapıyorum sizce