Winnithepooh evet ilk olduğumda üç aylık hamileydim şu an bebeğim 3,5 aylık. Bu süreçte 4-5 kez eczane karışımı kullandık. Bir kez kullanıldı satılan internette de bulunan xobıon losyon var ondan kullandık. Her seferinde geçti gibi oldu 1-2 ay sonra yeniden tekrarladığı, çorabımıza kadar kurutmalı kurutup ütüleyip gıydıgımız halde