kdrclk05 Merhaba annelerim 🌼 Bebeğim doğalı bugün 10 gün oldu ve hala göbek kordonu düşmedi. Bizim gibi göbeği düşmeyen veya geç düşen olan var mı acaba?
Goksu_argum kdrclk05 bizimde öyleydi çok normal ama duş aldirmayin duş aldirinca orası ıslak kaldığı için geç duşebilir biz duş aldirmadik ama yinede geç düştü
Aysegunes Valla eve gelir gelmez ilk işimiz duş aldırmaktı. Duş aldırıp has zeytinyağı ile vücuduna masaj yaptık sonrasında güzel bi kundak. Bebeğim kendine geliyordu 5. Gün kordonu düşürdük