birannebirkizbebek Kızlar bu üç oldu adet kanı gibi kan gelip gidiyor fazla gelmiyor ama.Bı sorun var mıdır acaba sabah hastaneye gidecem de burda da sormak istedim. 1 yaş 2 aylık bir kızım var kucağımda taşıyorum haliyle acaba ondan mı oluyor