hellbutterfly Kızlad çok değişik bişey oldu bebeğim 2 aylık ve sadece mama ile besleniyor 3-4 saatte bir. Ancak ilk kez bu akşam 7 saate çıktı mama yemesi biz de uyuduğumuz için uyandırma gibi bişey olamadı. Sizce normal mi
Defnemommy hellbutterfly 7 saat bencede fazla en fazla 4 saat aç kalıyor benimde 2 aylık uyanmazsa bn uyandırıyorum.