Yaklaşık 1 ay önce eşimde kaşıntı başladı ama doktor uyuzdan şüphelenmedi, şuan gündemde aşırı uyuz vakaları gözleniyor malum. Bende de bir haftadır kaşıntı başladı yarın doktora gideceğim fakat 46 günlük bebeğimde de döküntüler başladı . Bebek içğn ne yapılabilir ya da bebeği uyuz geçiren annelerimiz var mı lütfen yardım edin. Uyuzun net bir tedavisi yok yarın bebeği de doktora götüreceğim fakat bebeği uyuz atlatmış annelerimizin tecrübelerine ihtiyacım var çok kötü durumdayım psikolojik olarak lütfen yardım