Arkadaşlar korse kullanıp memnun olan var mı? Hangi marka kullandınız? Benim 2 yıl oldu doğum yapalı ama sezeryan göbeği kaldı çok. Tuğba korse de fit latex korse var beli komple sarıyor kullanan oldu mu hiç. Yoksa çelik balenli korseler mi daha iyi olur.