Kendimden örnek vermem de gerekirse bebeğim şuan 3 aylık ve inanın bana eşim bir kere kalkmamıştır bebeğin bir ihtiyacı için bebeğim kıyamet koparır derecesine ağlar uyanmaz umursamazlık değil tabi ki öğlenleri mis gibi ilgilenir izinli gününde beni uyutur zaten sadece hafta sonu uyuyabiliyorum ama geceleri asla kalkmaz bu onu sorumsuz bir baba yapmıyor Malaasef çalıştığı iş 12 saat şoförlük ondan bunu ben dahi istiyemiyorum çünkü anne olmayı ondan bile daha çok istedim ben 🙏🏻