Mmad merhaba benim oğlumda aynıydı , daha 10 günlükken gaz şikayetleri başlamıştı sizin gibi çok dikkat etsemde gazlıydı . Siz yine dikkat etmeye devam edin ama çünkü dikkat etmeyince daha da kötü oluyor. Biz doktora gitmiştik sab simblex ve biogaia vermişti . Sab simplex’i 3.5 ay kullandım biogaia’yı 2 ay kullandım sonrasında maflor aldım onu kullandım . İkiside güzel . sizde bir doktora gidin gaz damlası kullanın. Bizim 4. Aydan sonra çok şükür gaz sorunumuz bitti inşallah sizinde biter 3. Aydan sonra