31 aylik olduğu için okdr zorki ne yapabilirim parlak bir fikri olan varmı artık yeter o parmak emmesinden gına geldi sinirim tepeme çıkıyor hiç kabul edemedim parmağını emmesini tek uyurken emse tamam gün içinde de Allah’ım sabır..
Acı oje tırnak yemesi gerekiyor dedi eczane yani emince acı gelmiyormus galiba. Sabır taşı denedim emmeye devam etti. Başkada ne yapabilirm büyük olduvu için herşeyi biliyo artık yara bandı sardım çıkar dedi