Dygny23 valla ben kendim alacak olsaydım kiwi kavanozluyu yeterli bulurdum kesinlikle mantık aynı çünkü kavanozlu versiyonunu alın alacasanız benimki aeg annem getirdi bana çok memnunum çok eski ama gerçekten çok kolay yapması da haftalık yaparsınız hatta 3 güne bir siz de yersiniz belli olmaz😝 bence alın sarmayla yok ısısını komtrol etmryle vs uğraşmazsınız amaaan bacım her şey dert edyorz bari yoğurt ısısını da etmeyiverelim pfffd