Anneler merhaba, 1 yaşındaki kızım aylardır geceleri 1-2 gibş uykusundan uyanıyor uykusu açılıyor saatlerce ayakta sallasam da uyumuyor. Geç yatırmayı da denedim 11 gibi uyuyor 1-2 gibi uyanıyor. Uyku için damlalar varmış kullanan yada tavsiyesi olan varmı