Merhaba kızlar buraya ilk defa bir post açıyorum dayamayıp sizlere sormak istiyorum
Kızım 22 aylık oldu kelimeleri ,sözcük kurmaları, komut almaları iyi işaret parmağını kullanır istediği zaman herşeyi söyler ama ben bir sözcüğü “hadi annecim beraber söyleyelim” veya sende sıra sende söyle dediğim zaman söylemez sizde de öylemi acaba ? Veya söylemesi için ne yapabilirim normalde o kelimeyi söyler bilir ama canı istemediğinde veya ben söyletmek istediğim de söylemiyor nasıl bir yol izlemeliyim