uykusuzanne__ o aylarda benimde kızım öyleydi gayet normal. Gaz yoğun oluyor bir de. Lütfen uyarana alıştırmayın eğer dıştan müdahale ederseniz sürekli o şekilde alışır. Boş bol emzirin, sütünüzü sağıp zeytinyağı koyabilirsiniz günlük 1-2 çay kaşığı. Ben o şekilde yapmıştım ilerleyen zamanlarda düzene girer inşallah