5 aylık bebeğim var sadece anne sütü alıyor mide rahatsızlığım yüzünden röntgen çektirmek zorunda kaldım kan sonucu bekliyorum bebeğim yanımda uyuyor. Her an uyanıp acıkabilir. Evimde uzakta. . 4 saat sonra emzir ilk sütü sağ dök dediler ama anlamadım yani 25 cc VS gibi sağıp dökücem mi?acıkırsa şimdi hastanede emzirmicek miyim?