Kızlar bebeğim 34 günlük vücudum da aşırı kaşıntı ve buna bağlı oluşan sivilce gibi yaralar var bnce uyuz olmuşum çünkü daha öncede hamilyken geçirirdim biliyorum bende bu eczanede hazırlanan vazelinli krem var kötü kokuyor biraz onu sürsem bişey olur mu emziriyorum aynı zamanda sürsem mi surmesem mi ardaa kaldım